Despre mine

duminică, 20 martie 2011

Intalnire la sediul central PNTCD

In aceasta sambata era pregatita o intalnire intre dl Victor Ciorbea si reprezentantii organizatiilor din sudul tarii. Deoarece am aflat ca in aceeasi zi Aurelian Pavelescu convocase o sedinta a conducerii grupului sau la care au fost invitati si reprezentanti din teritoriu m-am consultat cu colegii mei din Bucuresti si am hotarat sa incercam o intalnire comuna a celor doua grupari cu aceasta ocazie.
Ideal ar fi sa ne fi putut intalni si cu grupul domnului Moiescu, dar din pacate acestia nu au fost in capitala cu aceasta ocazie. Dimineata, in jurul orei 11, am fost la sediul central si l-am informat pe Pavelescu despre intentia noastra la care acesta nu a avut de obiectat. Dupa ce am avut o scurta discutie cu colegii nostri in sediul din Romulus , ne-am deplasat cu totii in bd Carol. Aici l-am gasit si pe dl Marian Milut care venise sa propuna un 'proiect politic' cu UNPR asigurandu-i pe cei prezenti de implicarea sa financiara in acest proiect.
Prezenta la aceasta intalnire a fost destul de consistenta. Astfel, din partea noastra au fost prezenti presedinti si reprezentanti ai organizatiilor din Giurgiu, Dambovita, Arges, Prahova, Tulcea, Constanta, Vrancea, Galati, Ilfov, Cluj, Caras, Alba, Brasov alaturi de cei din Bucuresti.
Atmosfera a fost una destul de civilizata, cei care au vorbit din partea noastra pledand pentru punerea in practica a protocolului semnat si pentru organizarea congresului de reunificare, Pavelescu fiind extrem de rezervat referitor la stabilirea unei date si a unor proceduri de convocare a congresului si incercand sa conduca discutia spre sustinerea proiectului lui Milut. Au existat si vorbitori care au sustinut obligatia PNTCD de a se afirma in nume propriu si in concordanta cu traditia si valorile noastre.
Cel mai important castig, dupa parerea mea, a fost ca am reusit sa cream o punte de comunicare cu oamenii aflati sub liderii nationali la care am observat o reala dorinta de depasire a blocajului actual. Personal am remarcat pozitia domnului Horea Dan din Cluj si a salajenilor si m-am intretinut extrem de cordial cu domnii Mandache din Calarasi si Iordachescu din Valcea.
Sunt sigur ca daca vom reusi sa determinam convocarea unor intalniri comune cu o participare numeroasa ale tuturor gruparilor din partid vom putea ajunge la o reunificare rapida.
Dupa parerea mea reconcilierea poate avea loc doar in conditiile in care convenim calea grea, dar cinstita si frumoasa de a ne afirma pe cont propriu si sub comanda unor lideri care sa inteleaga sa slujeasca partidul si nu sa se foloseasca de el.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Radu, ai uitat de organizatia Arges. A fost prezenta!

Radu Rizescu spunea...

Multumesc pentru observatie, am corectat acum. Sunt interesat de parerea ta referitoare la intalnirea la care ai participat.