Despre mine

miercuri, 15 decembrie 2010

Si totusi ceva se misca


Dupa ce am scris mesajul cu propunerea de intalnire pentru protestul fata de tratamentul aplicat lui Liu Xiaobo , m-am indreptat la ora propusa catre Ambasada Chinei cu inima stransa. Spre placuta mea surprindere, pe langa colegii mei de la PNTCD m-am intalnit si cu multe alte persoane care au raspuns, probabil, apelului facut de Mihaela Cartis pe internet. Dl Liu a fost, dupa cum puteti vedea in imagine, prezent printre noi ca si in fata ambasadelor din Paris, Londra, Oslo, Berlin si Helsinki.
La fata locului au sosit si mai multe televiziuni, dar imaginile luate nu au fost considerate suficient de importante pentru a fi difuzate.
Oricum, a fost o dupa amiaza reusita.

Un comentariu:

Marcel Ghilinta spunea...

lingastProtestez in nume personal impotriva fotografului,care nu m-a filmat in toata splendoarea mea,cu molotovul in mina,asa cum ii era frica domnului Petrina.
Felicitari domnului Rizescu pentru actiunea de protest la care in mod spontan am aderat (credincios valorilor la care ma raportez ca simplu membru PNT,acelea de a fi solidar cu orice persoana care nu i se respecta drepturile democratice de a protesta fata de orice i se pare nedrept)
Ma asteptam ca macar ca din Bucuresti,membrii PNT sa faca neincapatoare aleea din fata ambasadei si parcarea din fata ambasadei chineze.Nu a fost sa fie,poate altatadata.